hyperTRENDY | PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
Rok 2025 zapowiada się ekscytująco dla projektantów graficznych. Nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, oraz odważne podejścia estetyczne kształtują przyszłość branży. Jednym z głównych trendów będzie powrót do ornamentów i przepychu. Z jednej strony trochę to zaskakujące, ale z drugiej – daje niezwykły efekt wizualny. Kolejną sprawą jest to, że projektowanie graficzne staje się coraz bardziej indywidualne i odporne na utarte schematy.

hyperTRENDY | DIGITAL
W zaskakującym tempie rośnie rola sztucznej inteligencji. Coraz częściej mówi się o zatartej granicy pomiędzy światem realnym a sztucznie stworzonym. Trudno już ocenić, czy treści, które czytamy, mają swojego autora, czy zostały wygenerowane przez ChatGPT, a obrazy, które oglądamy, pokazują prawdziwy świat, czy są wytworem Midjourney. Mamy playlisty stworzone przez AI i AI influencerów.

hyperTRENDY | KOLOR ROKU
Każdego roku Pantone wybiera Kolor Roku, który inspiruje twórców na całym świecie. W 2025 roku króluje PANTONE 17-1230 Mocha Mousse – ciepły, ziemisty odcień brązu, który budzi skojarzenia z naturą, spokojem i harmonią. To kolor, który świetnie odnajduje się w projektach graficznych, reklamowych oraz cyfrowych, wprowadzając naturalność i elegancję.

Marketerzy szkolą się w technikach i metodach dotarcia do klienta. Rozpoznają jego język, potrzeby i otoczenie. Szukają przesłanek wpływających na decyzje zakupowe. Dokonują segmentacji, na tych z większym portfelem i tych co potrzebują ekonomicznych rozwiązań. Na aktywnych i tych, którzy wolą spędzać czas przed telewizorem. Na singli i posiadaczy karty dużej rodziny. Różnimy się, bo chcemy się wyróżniać. Na tych różnicach budujemy swoją tożsamość, podkreślamy indywidualność i przynależność do różnych…

Konkursy konsumenckie z dobrą strategią kreatywną stanowią efektywne narzędzie marketingowe. Marki często sięgają po konkursy, aby zwiększyć zaangażowanie, budować pozytywny wizerunek i podnosić świadomość swojej marki. Nie tylko przyciągają uwagę, ale również zmniejszają dystans między konsumentem a marką. Atrakcyjne nagrody motywują uczestników do wzięcia udziału, a konieczność odpowiedzi na pytanie czy rozwiązanie zadania angażuje ich jeszcze bardziej…
