Blog
Dzielimy się naszymi doświadczeniami, zrealizowanymi projektami i wiedzą.
Zajrzyj i poczytaj co u nas nowego.
Czytaj blog
header img
Skuteczny marketing w SoMe 2025 roku

hyperTRENDY | INFLUENCER MARKETING
Myślę, że każdy z nas zna uczucie przebodźcowania, wywołane treściami, którymi jesteśmy bombardowani na co dzień w internecie. W takiej rzeczywistości trzeba się naprawdę postarać, aby przyciągnąć i zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej. Z tego powodu najlepsze wyniki osiągają reklamy tworzone przez influencerów, które są czymś więcej niż tylko reklamami.

hypercrew
2025.01.21 | 10 minut czytania
Czytaj więcej
Skuteczny marketing w SoMe 2025 roku
Czego szuka konsument 2025 roku?

hyperTRENDY | INSIGHT KONSUMENCKI
Coraz częściej potrzebujemy spokoju, zajęć z jogi, medytacji i wakacji poza głównym szlakiem wielkich kurortów. Szukamy łatwych w użyciu opakowań, intuicyjnych aplikacji, sprzętów, które „ogarną za nas”, wygodnych butów i mieszkań z tarasem. Komfort jest wspólnym mianownikiem naszych wyborów na wielu płaszczyznach. Dotyczy nie tylko świata fizycznych odczuć, ale także emocjonalnego. Chcemy czuć się dobrze, zadbać o siebie, zatroszczyć się o wewnętrzny balans.

hypercrew
2025.01.21 | 10 minut czytania
Tagi: grupa docelowainsightpotrzebystrategiatarget
Czytaj więcej
Czego szuka konsument 2025 roku?
Jak zarządzać zespołem w 2025 roku?

hyperTRENDY | ZARZĄDZANIE
Coraz szybciej zachodzące zmiany technologiczne i społeczne sprawiają, że rola lidera nie polega już wyłącznie na rozdzielaniu zadań czy kontroli postępów. Jednym z kluczowych zjawisk, o którym w kontekście 2025 roku będzie się mówiło coraz głośniej, jest „zarządzanie energią” – czyli świadome kształtowanie atmosfery, poziomu motywacji i dobrostanu w zespole.

hypercrew
2025.01.21 | 10 minut czytania
Tagi: agencja reklamowaorganizacjazarządzaniezespół
Czytaj więcej
Jak zarządzać zespołem w 2025 roku?
Co będzie modne w 2025 roku?

hyperTRENDY | PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
Rok 2025 zapowiada się ekscytująco dla projektantów graficznych. Nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, oraz odważne podejścia estetyczne kształtują przyszłość branży. Jednym z głównych trendów będzie powrót do ornamentów i przepychu. Z jednej strony trochę to zaskakujące, ale z drugiej – daje niezwykły efekt wizualny. Kolejną sprawą jest to, że projektowanie graficzne staje się coraz bardziej indywidualne i odporne na utarte schematy.

hypercrew
2025.01.21 | 10 minut czytania
Tagi: AIdesignmarketingprojektowanie graficznetrendy
Czytaj więcej
Co będzie modne w 2025 roku?
Wyzwania online w 2025 roku

hyperTRENDY | DIGITAL
W zaskakującym tempie rośnie rola sztucznej inteligencji. Coraz częściej mówi się o zatartej granicy pomiędzy światem realnym a sztucznie stworzonym. Trudno już ocenić, czy treści, które czytamy, mają swojego autora, czy zostały wygenerowane przez ChatGPT, a obrazy, które oglądamy, pokazują prawdziwy świat, czy są wytworem Midjourney. Mamy playlisty stworzone przez AI i AI influencerów.

hypercrew
2025.01.21 | 10 minut czytania
Tagi: digitalofflineonlineświat cyfrowyzmiany
Czytaj więcej
Wyzwania online w 2025 roku
Mocha Mousse PANTONE 2025 roku

hyperTRENDY | KOLOR ROKU
Każdego roku Pantone wybiera Kolor Roku, który inspiruje twórców na całym świecie. W 2025 roku króluje PANTONE 17-1230 Mocha Mousse – ciepły, ziemisty odcień brązu, który budzi skojarzenia z naturą, spokojem i harmonią. To kolor, który świetnie odnajduje się w projektach graficznych, reklamowych oraz cyfrowych, wprowadzając naturalność i elegancję.

hypercrew
2025.01.21 | 10 minut czytania
Tagi: designkolorkolor rokuPANTONEprojektowanie
Czytaj więcej
Mocha Mousse PANTONE 2025 roku
Dobry żart tynfa wart!
Dlaczego warto wykorzystać poczucie humoru w kampanii reklamowej.

Marketerzy szkolą się w technikach i metodach dotarcia do klienta. Rozpoznają jego język, potrzeby i otoczenie. Szukają przesłanek wpływających na decyzje zakupowe. Dokonują segmentacji, na tych z większym portfelem i tych co potrzebują ekonomicznych rozwiązań. Na aktywnych i tych, którzy wolą spędzać czas przed telewizorem. Na singli
i posiadaczy karty dużej rodziny. Różnimy się, bo chcemy się wyróżniać. Na tych różnicach budujemy swoją tożsamość, podkreślamy indywidualność i przynależność do różnych…

hypercrew
2024.08.07 | 20 minut czytania
Tagi: Case studykampaniekampanie kreatywnestrategiatrendy
Czytaj więcej
Dobry żart tynfa wart!
Wygraj zaangażowanie swoich klientów – poznaj magię konkursów!

Konkursy konsumenckie z dobrą strategią kreatywną stanowią efektywne narzędzie marketingowe. Marki często sięgają po konkursy, aby zwiększyć zaangażowanie, budować pozytywny wizerunek i podnosić świadomość swojej marki. Nie tylko przyciągają uwagę, ale również zmniejszają dystans między konsumentem a marką. Atrakcyjne nagrody motywują uczestników do wzięcia udziału, a konieczność odpowiedzi na pytanie czy rozwiązanie zadania angażuje ich jeszcze bardziej…

hypercrew
2024.08.07 | 10 minut czytania
Czytaj więcej
Wygraj zaangażowanie swoich klientów – poznaj magię konkursów!
Program ambasadorski dla Norsa Pharma zrealizowany razem z PracowniąEF

W dzisiejszym cyfrowym świecie skuteczne dotarcie do odbiorców praktycznie nie może obejść się bez wykorzystania social mediów. W końcu większość z nas korzysta z nich codziennie. Wśród pokolenia Z, aż 54 % spędza każdego dnia cztery godziny i więcej w mediach społecznościowych, a 66% z nich uważa social media za integralną część ich codziennego życia.  W tym kontekście marketing influencerski i programy ambasadorskie stają się kluczowymi narzędziami w strategiach promocyjnych…

hypercrew
2024.08.07 | 10 minut czytania
Czytaj więcej
Program ambasadorski dla Norsa Pharma zrealizowany razem z PracowniąEF