AI to teraźniejszość, która wjechała w marketing jak rozpędzony pociąg – a my siedzimy w jednym z pierwszych wagonów. Nie dlatego, że lubimy nowinki. Tylko dlatego, że chcemy szybciej, sprawniej i skuteczniej działać dla naszych Klientów.

hyperWIEDZA | YouTube
Każda osoba obracająca się w branży marketingu internetowego słyszała dziesiątki, jak nie setki razy o przeróżnych sposobach na lepszą widoczność marki w sieci. Zaczynając od fundamentów, czyli dobrze skrojonej strony www, poprzez wysokiej jakości content pisany zgodnie ze sztuką “seo friendly”, a kończąc na kampaniach płatnych typu Google Ads.

hyperWIEDZA | AI
Analizując najważniejsze raporty branżowe – od Deloitte, przez State of AI Report, po badania Stack Overflow Developer Survey i trendy prezentowane na platformach takich jak GitHub czy InfoQ – dostrzegam, jak głębokie zmiany czekają zespoły technologiczne w najbliższych 18-24 miesiącach.

hyperTRENDY | INFLUENCER MARKETING
Myślę, że każdy z nas zna uczucie przebodźcowania, wywołane treściami, którymi jesteśmy bombardowani na co dzień w internecie. W takiej rzeczywistości trzeba się naprawdę postarać, aby przyciągnąć i zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej. Z tego powodu najlepsze wyniki osiągają reklamy tworzone przez influencerów, które są czymś więcej niż tylko reklamami.

hyperTRENDY | INSIGHT KONSUMENCKI
Coraz częściej potrzebujemy spokoju, zajęć z jogi, medytacji i wakacji poza głównym szlakiem wielkich kurortów. Szukamy łatwych w użyciu opakowań, intuicyjnych aplikacji, sprzętów, które „ogarną za nas”, wygodnych butów i mieszkań z tarasem. Komfort jest wspólnym mianownikiem naszych wyborów na wielu płaszczyznach. Dotyczy nie tylko świata fizycznych odczuć, ale także emocjonalnego. Chcemy czuć się dobrze, zadbać o siebie, zatroszczyć się o wewnętrzny balans.

hyperTRENDY | ZARZĄDZANIE
Coraz szybciej zachodzące zmiany technologiczne i społeczne sprawiają, że rola lidera nie polega już wyłącznie na rozdzielaniu zadań czy kontroli postępów. Jednym z kluczowych zjawisk, o którym w kontekście 2025 roku będzie się mówiło coraz głośniej, jest „zarządzanie energią” – czyli świadome kształtowanie atmosfery, poziomu motywacji i dobrostanu w zespole.

hyperTRENDY | PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
Rok 2025 zapowiada się ekscytująco dla projektantów graficznych. Nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, oraz odważne podejścia estetyczne kształtują przyszłość branży. Jednym z głównych trendów będzie powrót do ornamentów i przepychu. Z jednej strony trochę to zaskakujące, ale z drugiej – daje niezwykły efekt wizualny. Kolejną sprawą jest to, że projektowanie graficzne staje się coraz bardziej indywidualne i odporne na utarte schematy.

hyperTRENDY | DIGITAL
W zaskakującym tempie rośnie rola sztucznej inteligencji. Coraz częściej mówi się o zatartej granicy pomiędzy światem realnym a sztucznie stworzonym. Trudno już ocenić, czy treści, które czytamy, mają swojego autora, czy zostały wygenerowane przez ChatGPT, a obrazy, które oglądamy, pokazują prawdziwy świat, czy są wytworem Midjourney. Mamy playlisty stworzone przez AI i AI influencerów.

hyperTRENDY | KOLOR ROKU
Każdego roku Pantone wybiera Kolor Roku, który inspiruje twórców na całym świecie. W 2025 roku króluje PANTONE 17-1230 Mocha Mousse – ciepły, ziemisty odcień brązu, który budzi skojarzenia z naturą, spokojem i harmonią. To kolor, który świetnie odnajduje się w projektach graficznych, reklamowych oraz cyfrowych, wprowadzając naturalność i elegancję.

Marketerzy szkolą się w technikach i metodach dotarcia do klienta. Rozpoznają jego język, potrzeby i otoczenie. Szukają przesłanek wpływających na decyzje zakupowe. Dokonują segmentacji, na tych z większym portfelem i tych co potrzebują ekonomicznych rozwiązań. Na aktywnych i tych, którzy wolą spędzać czas przed telewizorem. Na singli i posiadaczy karty dużej rodziny. Różnimy się, bo chcemy się wyróżniać. Na tych różnicach budujemy swoją tożsamość, podkreślamy indywidualność i przynależność do różnych…
