Blog - Hypercrew Blog
Blog
Dzielimy się naszymi doświadczeniami, zrealizowanymi projektami i wiedzą.
Zajrzyj i poczytaj co u nas nowego.
Czytaj blog
header img
Social media jako nowa telewizja: dlaczego mimo nienawiści do reklam wciąż je klikamy? 

W erze YouTube bez reklam i aplikacji do blokowania reklam, trudno uwierzyć, że reklama nadal działa. A jednak działa – i to lepiej niż kiedykolwiek. Choć deklarujemy nienawiść do clickbaitów i agresywnych komunikatów sprzedażowych, to tiktokowe reklamy, kampanie na Instagramie i dobrze zaprojektowana reklama w social mediach wciąż skutecznie przyciągają naszą uwagę. Dlaczego? Czy reklama […]

hypercrew
2025.05.12
Tagi: kampaniamarketingmediaodbiorcareklamasocial mediatrendy
Czytaj więcej
Social media jako nowa telewizja: dlaczego mimo nienawiści do reklam wciąż je klikamy? 
Jak tworzyć design wspierający sprzedaż? Projektowanie zorientowane na konwersję i realizowanie strategii

Jako agencja kreatywna często jesteśmy stawiani w roli strażnika designu, jego wysmakowania i wartościowego, artystycznego ładunku. To, czym się tu zajmujemy, to robienie designu (lub szerzej – komunikacji), który pracuje na cele klienta, takie jak sprzedaż.

hypercrew
2025.04.28
Tagi: designKPImarketing celowyprojektowanie graficzneskuteczna komunikacja
Czytaj więcej
Jak tworzyć design wspierający sprzedaż? Projektowanie zorientowane na konwersję i realizowanie strategii
AI jako współautor kampanii – case z naszego podwórka

AI to teraźniejszość, która wjechała w marketing jak rozpędzony pociąg – a my siedzimy w jednym z pierwszych wagonów. Nie dlatego, że lubimy nowinki. Tylko dlatego, że chcemy szybciej, sprawniej i skuteczniej działać dla naszych Klientów.

hypercrew
2025.04.14
Tagi: AIdesignnarzędziaprojektowanie graficznesztuczna inteligencja
Czytaj więcej
AI jako współautor kampanii – case z naszego podwórka
Potężne narzędzie marketingowe, które prawdopodobnie ignorujesz

hyperWIEDZA | YouTube
Każda osoba obracająca się w branży marketingu internetowego słyszała dziesiątki, jak nie setki razy o przeróżnych sposobach na lepszą widoczność marki w sieci. Zaczynając od fundamentów, czyli dobrze skrojonej strony www, poprzez wysokiej jakości content pisany zgodnie ze sztuką “seo friendly”, a kończąc na kampaniach płatnych typu Google Ads.

hypercrew
2025.02.24
Tagi: pozycjonowanieSEOwideomarketingYouTube
Czytaj więcej
Potężne narzędzie marketingowe, które prawdopodobnie ignorujesz
Transformacja AI w 2025: Jak sztuczna inteligencja zmienia oblicze agencji interaktywnych?

hyperWIEDZA | AI
Analizując najważniejsze raporty branżowe – od Deloitte, przez State of AI Report, po badania Stack Overflow Developer Survey i trendy prezentowane na platformach takich jak GitHub czy InfoQ – dostrzegam, jak głębokie zmiany czekają zespoły technologiczne w najbliższych 18-24 miesiącach.

hypercrew
2025.02.19
Tagi: ArtificialIntelligenceDigitalTransformationSoftwareDevelopmentTechnologyTrends
Czytaj więcej
Transformacja AI w 2025: Jak sztuczna inteligencja zmienia oblicze agencji interaktywnych?
Skuteczny marketing w SoMe 2025 roku

hyperTRENDY | INFLUENCER MARKETING
Myślę, że każdy z nas zna uczucie przebodźcowania, wywołane treściami, którymi jesteśmy bombardowani na co dzień w internecie. W takiej rzeczywistości trzeba się naprawdę postarać, aby przyciągnąć i zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej. Z tego powodu najlepsze wyniki osiągają reklamy tworzone przez influencerów, które są czymś więcej niż tylko reklamami.

hypercrew
2025.01.21
Czytaj więcej
Skuteczny marketing w SoMe 2025 roku
Czego szuka konsument 2025 roku?

hyperTRENDY | INSIGHT KONSUMENCKI
Coraz częściej potrzebujemy spokoju, zajęć z jogi, medytacji i wakacji poza głównym szlakiem wielkich kurortów. Szukamy łatwych w użyciu opakowań, intuicyjnych aplikacji, sprzętów, które „ogarną za nas”, wygodnych butów i mieszkań z tarasem. Komfort jest wspólnym mianownikiem naszych wyborów na wielu płaszczyznach. Dotyczy nie tylko świata fizycznych odczuć, ale także emocjonalnego. Chcemy czuć się dobrze, zadbać o siebie, zatroszczyć się o wewnętrzny balans.

hypercrew
2025.01.21
Tagi: grupa docelowainsightpotrzebystrategiatarget
Czytaj więcej
Czego szuka konsument 2025 roku?
Jak zarządzać zespołem w 2025 roku?

hyperTRENDY | ZARZĄDZANIE
Coraz szybciej zachodzące zmiany technologiczne i społeczne sprawiają, że rola lidera nie polega już wyłącznie na rozdzielaniu zadań czy kontroli postępów. Jednym z kluczowych zjawisk, o którym w kontekście 2025 roku będzie się mówiło coraz głośniej, jest „zarządzanie energią” – czyli świadome kształtowanie atmosfery, poziomu motywacji i dobrostanu w zespole.

hypercrew
2025.01.21
Tagi: agencja reklamowaorganizacjazarządzaniezespół
Czytaj więcej
Jak zarządzać zespołem w 2025 roku?
Jak zmieni się projektowanie graficzne w 2025 roku?

hyperTRENDY | PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
Rok 2025 zapowiada się ekscytująco dla projektantów graficznych. Nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, oraz odważne podejścia estetyczne kształtują przyszłość branży. Jednym z głównych trendów będzie powrót do ornamentów i przepychu. Z jednej strony trochę to zaskakujące, ale z drugiej – daje niezwykły efekt wizualny. Kolejną sprawą jest to, że projektowanie graficzne staje się coraz bardziej indywidualne i odporne na utarte schematy.

hypercrew
2025.01.21
Tagi: AIdesignmarketingprojektowanie graficznetrendy
Czytaj więcej
Jak zmieni się projektowanie graficzne w 2025 roku?
Wyzwania online w 2025 roku

hyperTRENDY | DIGITAL
W zaskakującym tempie rośnie rola sztucznej inteligencji. Coraz częściej mówi się o zatartej granicy pomiędzy światem realnym a sztucznie stworzonym. Trudno już ocenić, czy treści, które czytamy, mają swojego autora, czy zostały wygenerowane przez ChatGPT, a obrazy, które oglądamy, pokazują prawdziwy świat, czy są wytworem Midjourney. Mamy playlisty stworzone przez AI i AI influencerów.

hypercrew
2025.01.21
Tagi: digitalofflineonlineświat cyfrowyzmiany
Czytaj więcej
Wyzwania online w 2025 roku