hyperWIEDZA | YouTube
Każda osoba obracająca się w branży marketingu internetowego słyszała dziesiątki, jak nie setki razy o przeróżnych sposobach na lepszą widoczność marki w sieci. Zaczynając od fundamentów, czyli dobrze skrojonej strony www, poprzez wysokiej jakości content pisany zgodnie ze sztuką “seo friendly”, a kończąc na kampaniach płatnych typu Google Ads.

hyperWIEDZA | AI
Analizując najważniejsze raporty branżowe – od Deloitte, przez State of AI Report, po badania Stack Overflow Developer Survey i trendy prezentowane na platformach takich jak GitHub czy InfoQ – dostrzegam, jak głębokie zmiany czekają zespoły technologiczne w najbliższych 18-24 miesiącach.

hyperTRENDY | INFLUENCER MARKETING
Myślę, że każdy z nas zna uczucie przebodźcowania, wywołane treściami, którymi jesteśmy bombardowani na co dzień w internecie. W takiej rzeczywistości trzeba się naprawdę postarać, aby przyciągnąć i zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej. Z tego powodu najlepsze wyniki osiągają reklamy tworzone przez influencerów, które są czymś więcej niż tylko reklamami.

hyperTRENDY | INSIGHT KONSUMENCKI
Coraz częściej potrzebujemy spokoju, zajęć z jogi, medytacji i wakacji poza głównym szlakiem wielkich kurortów. Szukamy łatwych w użyciu opakowań, intuicyjnych aplikacji, sprzętów, które „ogarną za nas”, wygodnych butów i mieszkań z tarasem. Komfort jest wspólnym mianownikiem naszych wyborów na wielu płaszczyznach. Dotyczy nie tylko świata fizycznych odczuć, ale także emocjonalnego. Chcemy czuć się dobrze, zadbać o siebie, zatroszczyć się o wewnętrzny balans.

hyperTRENDY | ZARZĄDZANIE
Coraz szybciej zachodzące zmiany technologiczne i społeczne sprawiają, że rola lidera nie polega już wyłącznie na rozdzielaniu zadań czy kontroli postępów. Jednym z kluczowych zjawisk, o którym w kontekście 2025 roku będzie się mówiło coraz głośniej, jest „zarządzanie energią” – czyli świadome kształtowanie atmosfery, poziomu motywacji i dobrostanu w zespole.
